God morgon :)
Jag sitter på jobbet nu och dricker mitt obligatoriska kaffe samtidigt som jag läser runt lite på bloggar. Om en liten stund är det dags at börja jobba igen.
 
jag har haft en riktigt härlig helg. Högt över förväntan. I fredags var vi som sagt och besökt en kär gammal vän som vi inte hade träffat på flera månader. Satt där en stund och hade det trevligt :)
 
halva lördagen spenderades i stan, med bland annat shopping och fika. Det var länge sen älskling och jag fikade tillsammans, så i lördags tog vi tag i det, och det var perfekt eftersom vädret verkligen var härligt. Vi satt vid ett café vid Nissan och drack kaffe, planen var att bara sitta tills vi druckit upp kaffet, men det slutade med att vi satt där i ca 2,5 timmar! Så himla härligt. Sedan besökte vi farfar o farmor.
På kvällen hade vi en tvättid som jag absolut inte kunde missa, då tvättkorgen verkligen svämmade över. Visst hade det varit härligt att sätta sig på en uteservering, men plikten kallade! Det får bli nästa gång.
Igår var också en mysig dag, fika med underbara bror och hans flickvän och sedan åkte min finaste stjärna med oss hem.
 
Och nu är jag tillbaka här, in hell. HAHA. Men det är endast två hela arbetsveckor kvar. Sen där den tredje veckan är det inte alls många dagar. Två för att vara exakt. För den 31 juli tar jag semester. En efterlängtad sådan. 4 veckor! Snaaart, snaaart... längtar som en gris..

Kommentera

Publiceras ej