God morgon!
Sitter här på jobbet och dricker mitt morgonkaffe. Ögonlocken känns tunga och jag skulle mest av allt vilja ligga kvar i sängen i nån timma till. Men icke!
Igår tränade jag mitt andra pass på gymmet. En hårdare träning än i tisdags. Det var skönt.
Jag körde på så mycket jag kunde och när jag kom hem så kände jag mig så levande. Så himla skönt. När jag stod där i gymmet igår så tänkte jag " varför började jag inte med detta tidigare" Men det är aldrig för sent egentligen. Så jag är stolt över mig själv att jag har tagit tag i det.
Det som gör mig gladast, är att min fina make sa igår " Jag är stolt över dig" Och det är något som ger mig ännu mer vilja att träna.
Idag är dags igen. Efter jobbet. Härligt.
Efter träningen ska jag hem snabbt för att duscha och få i mig lite mat, sedan ska jag på dejt med två fina tjejer. Vi ska spendera kvällen i stan eller hemma, det beror på vädret. Men jag hoppas solen tittar fram så att vi kan ta oss till stan en sväng. Annars ska jag nog fixa mina naglar :)  Eller så skiter jag i det haha.
 
 
Ja och så har den efterlängtade fredagen kommit. Äntligen. Helgen är här och jag bara njuta av min ledighet. Kanske ska dra mig till gymmet nån dag, men jag får se om jag orkar. Kanske är det bäst att hålla sig till schemat jag har gjort. Nu är det ju SM -veckan i Halmstad. Så jag och älsk planerar att cykla in till stan på lördag för att kika lite på de olika sporterna. Streesbasket är prio ett då älsklings kusin spelar. Så det ska bli härligt. Sen blir det nog en cykeltur till mamma o pappa och sen får vi se vad vi hinner med.
Söndagen har jag planerat att jag bara ska vara hemma. Med eventuellt en promenad eller nåt om solen tittar fram. men inget mer ansträngande. Bara umgås med min man och njuta av ledigheten.
 
Vi båda börjar räkna ner för semestern. Mindre än en månad kvar nu och jag kan inte riktigt förstå att tiden har gått så snabbt. Men tyvärr som alltid innan semestern så är det massor som behövs fixas och det kommer inte finnas mycket tid över till annat. Hade jag inte haft träningen så hade jag nog hunnit med det ena och det andra. Men nu prioriterar jag min träning.
 
Nej, nu är det dags att börja jobba :)

Kommentera

Publiceras ej