Nu äntligen kan jag säga det ordet. Eller inte egentligen riktigt ännu. Men om några timmar tar jag en välförtjänt semester. Förhoppningsvis jobbar jag bara fram till tolv idag och sedan iväg för att möta nya äventyr haha. Inte ritktigt. Kaffe hos bästa vän och sedan träning. Sen hem och städa och fixa iordning så att allt är fint när min älskade make kommer hem från jobbet. Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten. Vi båda är riktigt trötta så det ska bli så skönt att bara ta det lugnt idag.
 
Bloggen kommer säkert eka tom på inlägg under min semester. Men jag har ändå inte så många läsare, så det spelar väl egentligen ingen roll.
Jag skriver för min skull, så att jag kan titta tillbaka på vad jag har gjort och skrivit.
 
Om Exakt en vecka sitter jag på flyget ner till mitt underbara hemland. Åh vad jag längtar.
Jag ser verkligen fram emot de lata dagarna vid poolen.
De intensiva dagarna tillsammans med barnen, med massa lek och bus. Även de intensiva dagarna då vi ska besöka alla släktingar. Alla festligheter. Ja, you name it. Det är mycket som kommer hända på kort tid. Och det kommer bli underbar.
Saknar min fina stjärna som redan varit där i en vecka. Men snaaart såå :)
 
Jag har bara lite arbete kvar att göra, sen är jag mer eller mindre klar med allt jag planerade att bli klar med innan jag stänger ner kontoret i 4 veckor. Eller stänga ner kommer jag inte riktigt göra, eftersom en tjej ska ersätta mig under tiden. Men ja, ni fattar vad jag menar.
Så egentligen ahde jag inte ens behövt komma idag. men här är jag, trött som fan. Dricker mitt kaffe. och längtar hem. haha
 

Kommentera

Publiceras ej