Onsdag. halva veckan är över. Ett jubel sprids inom mig. Idag kommer chefen tillbaka från sin semester. Ett mindre jubel sprids inom mig.
Men jag får tänka positivt. Snart är det min tur att gå på semester. Och jag kan inte förklara för er hur mycket jag längtar. Det är nog omöjligt.
 
Som rubriken säger så är det en vilodag idag, dvs vilodag från träningen. Har nu tränat ett par gånger och jag märker redan skillnad. Inte på kroppen utifrån. Men inifrån. Jag mår bra. Jag är piggare. Men samtidigt så är jag tröttare. Men det är en helt annan trötthet. Det finns dem säger att man ser skillnad utifrån också, men jag märker inget själv. Jag kommer nog märka det snart.
 
Ja, vilodag från träningen, men istället är det andra måsten som måste göras eftersom jag inte hinner göra det de dagarna jag tränar. Så idag blir det att handla, städa och tvätta. OM jag inte bara skiter i allt och lägger mig i soffan! Jag får se! Beror på hur ansträngande dagen kommer bli på jobbet. Men jag hoppas att det blir en lugn dag och att chefen är på gott humör.
 
I förrgår beställde jag en del saker från nätet och jag längtar tills jag får hem dem !!  ;)
Tänk om man kunde skita i o betala ? För summan vill jag bara förtränga....... Men.. jag överlever!
 
Jag vet bara inte hur jag ska få pengar till att köpa den där klänningen jag vill ha, och de där skorna ?? Men jag gräver väl fram nån tusenlapp haha!
 
Nej, dags att jobba nu. Puss heej

Kommentera

Publiceras ej