Det är svårt att förstå att jag imorgon jobbar min sista dag innan semestern. Detta året som gått, sedan förra semestern har känts väldigt lång, men ändå inte.
Jag är lite pirrig i magen av förväntan och jag längtar så jag spricker. 
 
Torsdag idag, och solen kämpar med att visa sig bland molntäcket. Tycker nästan att det är lite skönt att det inte så varmt idag. Det får mig att längta mindre hem, vilket i sin tur gör att dagen går snabbare. När man längtar efter något, eller iaf när man hela tiden kollar på klockan och vill hem från jobbet för att kunna sola lite och njuta av värmen så går tiden så långsamt och det känns som att en timme är en hel dag. Så idag är jag nöjd.
 
Efter jobbet är det tänkt att jag ska gå och träna. Men jag känner mig så ur form på något sätt. Jag är så himla trött och jag vet inte om jag egentligen orkar gymma. Men jag vet att jag måste och att jag blir pigg efteråt. Dessutom borde jag ta chansen, för nästa vecka kommer det bli svårt att hinna med, och sedan kommer jag vara utan i en hel månad. Så det kommer bli svårt att komma in i det igen. Men förhoppningsvis går det bättre.
Då ska jag nog börja med 3 gånger i veckan istället för 4. Fast jag får ju se hur jag känner just då.
 
 

Kommentera

Publiceras ej