God morgon fredag, och mina söta läsare som klickar in sig här fast att jag inte uppdaterar om något särskilt.
Sista arbetsdagen för denna veckan, och även denna vecka har gått snabbt (ja jag vet att jag tjatar om det hela tiden)
Helg snart då, och helgen är redan fullbokad. FAn vad jag hatar att ha fullbokade helger. Men, men. Ibland blir det så. Jag hoppas att jag ändå får tid att bara njuta av ledigheten.
Ikväll är det som sagt träning direkt efter jobbet, sedan ska älsk och jag iväg och hälsa på en vän som vi inte har träffat på typ flera månader. Så det ska bli trevligt :)
Sen är det planerat att träffa bror och hans flickvän som äntligen är tillbaka från varmare breddgrader! Ser fram emot att höra henne berätta allt ;)
 
Sitter på jobbet nu, och bara längtar till semestern. Min hjärna har redan stängt av och är på semester känns det som. Jag är helt virrig, glömmer saker och på jobbet går allt segt. Jag orkar verkligen inte mer.
 
Stressen är tillbaka och är ett faktum. Att stressa är väl något jag hatar mest av allt. Eller egentligen inte. Men just nu känner jag så. Jag vill inte stressa. Jag försöker liksom intala mig själv att det inte är värt att stressa, men det funkar inte. Älskling försöker med allt för att hjälpa mig, men inte det heller funkar. Så jag ser verkligen fram emot semestern, för att slippa alla måsten. Att åka flera tusen kilometer härifrån, och bli omhändertagen av svärmor hihi. Att träffa alla släktingar, att umgås med dem. Leka med kusinbarn. Och bara njuta till fullo av livet. Sitta uppe länge tillsammans med dem som betyder mest och bara prata. Eller vara tysta. Att uppleva värme och sol. Jag är så trött på detta väder här egentligen. FAst att det faktiskt har varit fint väder de senaste dagarna. Men jag känner ju att jag missar det eftersom jag jobbar hela tiden. Och när väl helgen kommer så är det fult väder.
Men snart så är det min tur att gå på semester. Snart, snart.....

Kommentera

Publiceras ej