Torsdag idag. Sitter på jobbet i vanlig ordning och ska strax fortsätta med arbetet. Det är många bollar i luften nu. men tur är att jag har fått förstärkning - en fin tjej som ska hjälpa mig med massa jobb och som även ska ersätta mig i augusti. Härligt :) Då slipper jag oroa mig under semestern hur det kommer gå med jobbet och ha ångest över att kanske inte hunnit göra allt. Hinner jag inte göra det jag ska göra, så finns ju hon här och fortsätter där jag har stannat :)
 
Imorgon är det fredag och äntligen helg. Imorgon är det även exakt två veckor kvar tills jag är i mitt härliga hemland. Det är 11 dagar kvar tills min semester börjar! Wonderful!
 
Idag är det dags för träning igen, OM jag hinner. Men det gör jag nog. Min farmor har en läkartid kl 14.00, vilket innebär att jag måste sluta jobba tidigare idag. Men,men vad ska man göra. Jag kommer inte hinna tillbaka till 4 till jobbet, så jag tar resten av dagen ledigt. Tyvärr. Men så är det. Min mamma brukar annars alltid följa med henne, men nu är min mamma utomlands så det finns ingen annan.
 
Igår efter jobbet så gjorde jag inte mycket. Älsk och jag rensade upp en massa kläder där hemma och städade lite innan vi däckade i soffan. Så det var en skön onsdagskväll. Härligt var det på altanen med solen som värmde. och likadant verkar det bli idag. Och till helgen, då verkar det bli ett riktigt höjdarväder. Då hoppas jag att vi kommer iväg till stranden några timmar i alla fall !
 
 

Kommentera

Publiceras ej